- Nezařazené
- 13.2.2023
Smysl výletů?
Bylo by zajÃmavé vÄ›dÄ›t, jaký smysl žáci v dneÅ¡nà dobÄ› vidà v pořádánà školnÃch výletů a podobných akcÃ. Jestli jim jde pÅ™edevÅ¡Ãm o nekonánà se vlastnÃho vyuÄovánÃ, nebo jestli od výletů skuteÄnÄ› nÄ›co oÄekávajà – napÅ™Ãklad dobrodružstvÃ, uvolnÄ›nÃ, možná i nÄ›jaké to pouÄenÃ. Svou roli v jejich názoru urÄitÄ› hraje rovněž pÅ™Ãtomnost vyuÄujÃcÃho – pedagoga. Žáci Äi studenti totiž vždy velmi rychle poznajà a vycÃtÃ, zda tuto akci uÄitel podstupuje rád nebo ne. A to samozÅ™ejmÄ› zpÄ›tnÄ› ovlivnà i jejich vlastnà prožÃvánÃ.
NabÃzÃme pomoc
Je samozÅ™ejmé, že Å¡kolnà výlety s menÅ¡Ãmi dÄ›tmi probÃhajà mnohem spontánnÄ›ji, než napÅ™Ãklad se studenty stÅ™ednà školy. Vždy je proto tÅ™eba pÅ™ipravit adekvátnà program odpovÃdajÃcà dané vÄ›kové kategorii. S tÃm si urÄitÄ› každý schopný pedagog promptnÄ› poradÃ. V každém pÅ™ÃpadÄ› ho to vÅ¡ak stojà nemálo Äasu a energie, kterou je tÅ™eba do pÅ™Ãpravného procesu vložit. SpoleÄnost RIKITAN vám proto, váženà pedagogové, nabÃzà možnost zúÄastnit se výletu s pÅ™edem pÅ™ipraveným programem, kde se i vy můžete na chvÃli stát dÄ›tmi nebo studenty. Podrobnosti najdete na naÅ¡ich internetových stránkách.